سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، سِپَر است . [امام صادق علیه السلام]

yilmazbey

دیگران را ببخش نه به این خاطرآنکه آنها لیاقت بخشش تو را دارند بلکه به این خاطر توکه لیاقت داری آرامش داشته باشی

روزی که چشمان تو به «دوستت دارم» های بی دریغ من نخندد، و من بی هراس از اینکه چهره خیال انگیز تو لحظه ای اندوهناک شود، واژه افسرده «دوستت دارم» را طراوت بخشم روز به گوش رسیدن زمزمه چلچله های شاعر است که در قفس شیشه ای شادی های کودکانه آسمان گرفتاری خود را افسوس می خورند

اگر نمی توانی شاه راه باشی ، کوره راه باش اگر نمی توانی خورشید باشی ، ستاره باش با بردن و باختن ، اندازه ات نمی گیرند هر آنچه که هستی، بهترین باش (داگلاس مالوچ)

 سوگند به کتابهایی که در قفسه ی کهنه ی کتابخانه ام به من نگاه می کند سوگند به آخرین برگی که از شاخه ی درخت انجیر بر زمین می افتد سوگند به واژه هایی که کبوتر وار به سوی تو پر می کشند به مرغ های آسمان نیم نگاهی هم نمی اندازم و جواب سلام آهوان منتظر را نمی دهم به شرطی که تو در کنارم باشی

 زمانی می اندیشم که تو را دوست دارم........ زمانی رنج بردم که شاید مرا دوست نداشته باشی.......... زمانی احساس می کنم که مرا دوست می داری............در این هنگام است که خود را خوشبخت حس می کنم!زمانی که در برابر تو هستم فکر می کنم تو برایم بی تفاوتی! و اما همینکه از تو دور میشوم غم تنهایی بر من غلبه میکنه! و زمانی احساس می کنم تمام وجودم در تو خلاصه می شود

 




sonmez ::: شنبه 85/12/19::: ساعت 12:20 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 1


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :2463
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
sonmez
هیچ
 
>>لینک دوستان<<


 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<